Kontakt

Na dopust z avtom se pogosto odpravimo ponoči, saj se želimo izogniti gneči in omogočiti sopotnikom, da pot hitreje mine. Poskrbimo tudi zato, da bo minila varno. Pri vožnji ponoči prihaja do raznovrstnih napak, povezanih predvsem z zmanjšano vidljivostjo in utrujenostjo. Poleg tega smo vozniki ponoči pogumnejši in pogosteje pozabimo na omejitve hitrosti. Tudi nadzor prometa je manjši.

1. Priprava

  • Dlje ko vozimo, bolj smo utrujeni, še posebno v nočnem času. Simptomi, ki se pojavijo pri utrujenem vozniku, so zelo podobni tistim, ki jih povzroči alkohol. Že kakšna urica spanja pred vožnjo bo močno zmanjšala negativne vplive utrujenosti. Na pot se odpravimo spočiti in pravočasno.
  • Med vožnjo načrtujemo več postankov, na katerih se bomo lahko sprehodili in nadihali svežega zraka.
  • Pred vožnjo poskrbimo, da so obroki zmerni in lahki, saj sta v nočnem času prebava in presnova upočasnjeni, preobremenjenost želodca pa povzroča zaspanost.
  • Pomembna je tudi čistoča stekel. Predvsem v nočnem času je pomembno, da v primeru dežja metlice brisalcev kar najbolje opravijo svojo nalogo. V nasprotnem primeru lahko prihaja do lomljenja svetlobe in bleščanja. Ne pozabimo očistiti stekel tudi od znotraj.
  • Poskrbimo, da z ustreznim prezračevanjem preprečimo rosenje stekel.

2. Vidnost

Nevarnosti, ki se pojavijo zaradi neugodnih vremenskih razmer, predvsem v primeru megle ali močnejših padavin, se ponoči še dodatno stopnjujejo, saj je vidljivost dodatno zmanjšana in pozneje zaznamo nevarnosti. Zato je pomembno, da poskrbimo za dobro vidnost.

  • Preverimo delovanje vseh žarometov in jih očistimo. Med vožnjo uporabimo zadnjo meglenko, kadar je to mogoče.
  • Vozniki motornih koles s svojimi oblačili v signalnih barvah pripomorejo k temu, da jih  drugi prej opazijo.
  • Tudi pešca, ki bo na ta način skrbel za svojo vidnost ali pa bo uporabljal odsevnike, bodo vozniki opazili prej.

3. Ohranjanje budnosti

  • Poskrbimo za ustrezno prezračevanje in temperaturo v vozilu.
  • Vsako uro in pol se na ustreznem mestu ustavimo in na svežem zraku naredimo razbremenilne vaje. Postanek izkoristimo tudi za sprostitev oči, tako da jih za kakšno minuto zapremo in globoko dihamo ali rahlo zadremamo.
  • Med vožnjo ne pozabimo na ustrezno hidracijo. Ponoči za ohranjanje budnosti pogosto uživamo kavo ali energijske pijače, ki imajo diuretični učinek. Zato ne pozabimo zaužiti zadostne količine vode.
  • Med vožnjo ponoči lahko uporabljamo posebna očala za nočno vožnjo, ki preprečujejo bleščanje. Odločimo se za nakup kakovostnih stekel in se o namenu in učinkih uporabe posvetujemo z optikom ali okulistom.
  • Med vožnjo ponoči oči razbremenimo tudi s pravilno usmerjenim pogledom. Ne gledamo neposredno v žaromete nasproti vozečih vozil, temveč se osredotočimo na cesto.

4. Regeneracija

Po nočni vožnji si privoščimo kakovosten počitek; pri tem veljajo enaka priporočila kot za nočno delo.

Dobimo se na družbenih omrežjih
Z vami že 30 let

Z vami že 30 let

Poglej več
Direktorjev pogled

Direktorjev pogled

Preberi več
Zakaj B&B?

Zakaj B&B?

Poglej več

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Naša spletna stran za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke.

Piškotki so majhne datoteke, ki se naložijo na vaš računalnik z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje.

Uporabljamo naslednje piškotke:

Skupina 1: So ključni in brez njih stran ne bo delovala, kot bi morala. Nastavijo se, ko oddate obrazec, se prijavite ali opravite kakršno koli interakcijo s spletno stranjo. Za te piškotke nam ni treba dobiti vaše privolitve.
Skupina 2: Z njimi analiziramo promet na strani, da lahko izboljšamo uporabniško izkušnjo. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo na vaš računalnik.
Skupina 3: Piškotki naših partnerskih storitev, kot so Facebook, Twitter, Google idr. Če se z uporabo ne strinjate, piškotkov ne bomo nastavili, lahko pa se zgodi, da nekatere zanimive funkcije spletne strani zato ne bodo na voljo.

Spodnja tabela prikazuje piškotke, ki jih uporabljamo na spletni strani:

STORITEV IME PIŠKOTKA (DOBA HRANJENJA V BRSKALNIKU)     OPIS OPIS
Spletna stran has_js Ti piškotki so pomembni za delovanje spletne strani in bodo vedno prisotni.
Google Analytics _utma (2 leti)
_utmb (30 min)
_utmc (do konca seje)
_utmz (6 mesecev)
Ti piškotki so namenjeni zbiranju informacij o uporabi spletne strani. Omogočajo nam analizo obiska, s katero lahko izboljšamo uporabniško izkušnjo. Podatki se zbirajo v anonimni obliki.
Več informacij o zaščiti podatkov s strani Googlea si lahko preberete tukaj.
Ti piškotki se bodo namestili šele po tem, ko se boste strinjali z uporabo.
CookieControl bb-komunikacije_cookiecontrol (3 mesece)
ccNoPopup (3 mesece)
Ti piškotki so uporabljeni za hranjenje informacij o nastavitvah, vezanih na uporabo piškotkov na strani.
Ti piškotki se bodo namestili šele po tem, ko se boste strinjali z uporabo.
Piškotki storitve YouTube Demographics (6 mesecev)
ACTIVITY (do konca seje)
use_hitbox (do konca seje)
PREF (10 let)
VISITOR_INFO1_LIVE (8 mesecev)
YSC (do konca seje)
Na spletno stran so umeščeni videoposnetki storitve YouTube v tako imenovanem načinu s poostreno zasebnostjo. Ta način ne nastavi nobenega piškotka, dokler ne pritisnete gumba za predvajanje. Ko začnete predvajati posnetek, lahko YouTube nastavi piškotek, vendar podatki ne razkrivajo vaše zasebnosti.

Piškotke upravlja B&B d.o.o.