V letu 2017 smo izobrazili svojega svetovalca za kakovost.
Kakovost nam predstavlja ključni faktor konkurenčnosti in uspeha. Zavedamo se, da bodo v prihodnje na trgu obstale le tiste organizacije, ki obvladajo in izvajajo filozofijo kakovosti. Zato si ekipa B&B izobraževalnega centra prizadeva uresničiti razvojno vizijo na podlagi sistemov kakovosti ter doseči stopnjo razvitosti organizacij v Evropi oziroma na zahodu. Posledica prizadevanj za kakovost v izobraževalni organizaciji so namreč kakovostne storitve s konkurenčno ceno. Poudarek je na obvladovanju kakovosti.
Prednostno vprašanje, ko se pogovarjamo o kakovosti v izobraževanju, postaja, kako meriti učinke izobraževanja. Če želimo doseči kakovostne rezultate, je namreč ključnega pomena, da najprej zelo dobro premislimo in načrtujemo vse ključne procese, ki naj do njih vodijo. Ob tem pa je treba domisliti tudi načine presojanja kakovosti vseh teh dejavnikov. Dejavnosti presojanja kakovosti je treba povezati z učinkovitimi načini za neprestano vpeljevanje izboljšav in načinov, ki nam bodo s pomočjo vpogleda v lastno prakso omogočali sproščanje razvojnih potencialov. Pri tem se vedno bolj kaže, da zgolj uporaba evalvacijskih mehanizmov na ravni izobraževalnega sistema ni dovolj, če želimo v sistemu zares doseči hitro odzivnost na spremembe in spodbujati razvoj znotraj sistema samega. Zato spodbujamo razvoj modelov kakovosti, ki naj bi jih izobraževalne organizacije uporabile pri izgradnji lastnega sistema menedžmenta kakovosti in ki temeljijo na metodah samoevalvacije.
Izobraževalne organizacije oz. zavodi moramo sistematično spremljati kakovost svojega dela, poskrbeti za hitro in sprotno izvedbo evalvacijskih postopkov in vanje pritegniti tako udeležence kot delodajalce. Vključevati moramo nenehne izboljšave. Skrb za kakovost in študijsko uspešnost je pomembna zlasti zato, da bi preprečili izgubo najmanjših delov populacije, ki lahko doseže zaključeno stopnjo izobrazbe.