Kontakt

Akademija vodenja

Modularni izobraževalni program za vodje in direktorje

Želite nadgraditi vaše vodstvene veščine in dosegati boljše rezultate na lahkotnejši način? Vam delo pobere preveč energije? Vam izziv predstavlja usklajevanje terminov, pomanjkanje časa, nenehno reševanje ponavljajočih težav ali težavna komunikacija s sodelavci in strankami?

Čutite, da bi morali nekaj spremeniti, pa še niste našli časa ali volje? Vas skrbi, da boste šli po poti izgorelosti? Želite poglobiti znanje s področja računovodstva in pravne ureditve podjetja?

Biti vodja v tem zahtevnem času ni enostavna naloga. Poleg vseh izzivov, ki jih narekujejo delovne obveznosti, je potrebno uskladiti tudi vse zasebne aktivnosti. Sodobni vodje ste dnevno izpostavljeni stresnim situacijam. Dolgotrajno življenje pod stresom pripelje do slabšega psiho-fizičnega počutja, zmanjšane učinkovitosti pri delu in splošnega nezadovoljstva z delom. Neredko se zgodi, da vodje izgorijo ali se soočajo z resnimi bolezenskimi stanji.

ZDAJ je pravi čas za korak naprej!

V samo nekaj tednih lahko postanete vodja v ravnovesju. Na umirjen način se boste sposobni učinkovito soočati s poslovnimi in osebnimi izzivi.

Kaj lahko pričakujete?

Akademija vodenja je nastala na osnovi znanstvenih raziskav, priporočil svetovne strokovne javnosti ter več kot 50 letnih izkušenj z vodenjem in izobraževanjem vodij.

Na izobraževanju se boste naučili:

  • Načrtovati in upravljati učinkovitost organizacijske enote.
  • Učinkovito in sistematično reševati probleme na poslovnem in osebnem področju.
  • Prihraniti čas in izboljšati organizacijo dela.
  • Graditi boljše odnose s sodelavci in strankami.
  • O možnostih zaposlitve in jih stroškovno primerjati.
  • Slediti finančnemu stanju podjetja in optimizirati poslovanje.
  • Strukturirati 4 stebre vašega podjetja in jih vzdrževati, ter ustrezno posodabljati.
  • Izpolnjevati zakonske zahteve in zagotavljati skladnost z zakonodajo.
  • Izboljšate poslovne procese in urediti kadrovska vprašanja.
  • Uporabljati pravo za doseganje poslovnih ciljev.

Za koga?

Tečaj je namenjen vsem vodjem in bodočim vodjem, ki bi radi dosegali nadpovprečne poslovne rezultate, hkrati pa bi radi živeli uravnovešeno, vitalno in zadovoljno življenje.

Kako bo tečaj potekal?

Tečaj je sestavljen iz 7 modulov, razdeljenih v manjše logične korake.

Skupni obseg programa je 21 delavnic po 4 pedagoške ure - skupaj 84 pedagoških ur. Delavnice potekajo v živo, ena delavnica na teden. Skupno trajanje programa je 7 mesecev.

Poudarek je na praktični implementaciji naučenega znanja v vsakodnevno delo. Na ta način boste lahko korak za korakom postali še boljši vodja.

Zavedamo se, da s seboj že prinašate določeno znanje in izkušnje, zato se lahko udeležite le določenih modulov, kjer vidite priložnost za razvoj potenciala.

PRIJAVI SE

 

PROGRAM

1. MODUL: Upravljanje učinkovitosti

Spoznali boste, kako uskladiti svoja pričakovanja, pričakovanja ekipe in/ali nadrejenih. Naučili se boste, kako meriti učinkovitost, kako postaviti cilje, jih vizualizirati in spremljati njihovo doseganje. Naučili se boste poročanja o rezultatih in kako postopati v primeru odklonov.
> VEČ O MODULU

2. MODUL: Sistematično do najboljših rešitev

V drugem modulu boste usvojili osem korakov sistematičnega reševanja težav. Pri vsakem koraku se boste naučili uporabljati preverjeno učinkovite tehnike, ki vam bodo pomagale do uspešnih rešitev. Naučili se boste kako definirati izzive, kako poiskati vzroke zanje, kako poiskati najbolj optimalne rešitve in kako izbrane rešitve uvesti v prakso. Modul vsebuje tudi delovni zvezek, s pomočjo katerega boste lahko sistematično reševali vaše izzive. Dobili boste preverjen sistem, ki vas bo korak za korakom vodil do uspešno rešenih izzivov.
> VEČ O MODULU

3. MODUL: Obvladovanje časa

Tretji modul je namenjen učenju tehnik in orodij za večjo produktivnost in boljšo izrabo časa. Naučili se boste kako določati prioritete, kako s spremembo odnosa do dela izboljšati učinkovitost, kako učinkovito delegirati in obvladovati informacije. Dobili boste delovni zvezek, s pomočjo katerega boste lahko preverili, kako učinkovito razporejati svoj čas in spoznali priložnosti za povečanje vaše učinkovitosti. Tretji modul vam bo pomagal do boljše organizacije, s katero boste lahko prihranili čas. 
> VEČ O MODULU

4. MODUL: Komunikacija

V četrtem modulu boste spoznali šest elementov učinkovite poslovne komunikacije: naravnanost pošiljatelja, kodiranje, izbira kanala, dekodiranje, naravnanost sprejemnika in povratna informacija. Pri vsakem elementu učinkovite komunikacije se boste naučili ključne tehnike za boljše posredovanje sporočila, sprejem sporočila in dajanje povratne informacije. Dobili boste recept za podajanje povratnih informacij v treh korakih in obvladovanje konfliktov v šestih korakih. Četrti modul vas bo opremil z znanji in tehnika za izboljšanje odnosov s sodelavci in strankami.
> VEČ O MODULU

5. MODUL: Obvladovanje stresa

V petem modulu boste spoznali kako poskrbeti za dobro počutje na vseh štirih nivojih človeškega bitja – telesnem, čustvenem, energijskem in duhovnem. Za vsak nivo se boste naučili uporabljati učinkovite strategije in tehnike za vzdrževanje visokega nivoja energije, za boljše spanje, za boljšo koncentracijo, umirjanje umske aktivnosti in izboljšanje mentalnih sposobnosti. Peti modul vas bo opolnomočil za vzdrževanje visoke energije in vzdrževanje dobrega psiho-fizičnega počutja.
> VEČ O MODULU

6. MODUL: Računovodenje

V šestem modulu boste spoznali katera pravna oblika bi bila finančno optimalna za vaše podjetje oz. dejavnost (s.p., d.o.o., društvo, zavod,…). Izvedeli boste katere oblike zaposlitve so primerne in koliko stanejo. Naučili se boste kateri so najpomembnejši dokumenti računovodstva, kdaj morajo biti pripravljeni, kdo je odgovoren in vrstni red, ki ga boste usvojili za celo življenje. Spoznali boste kako sproti slediti finančnemu stanju podjetja ter optimizirati poslovanje. Naučili se boste hitrega branja poslovnega izkaza in logičnih kontrol. Šesti modul vas bo opolnomočil, da boste prepoznali vrednost in uporabnost računovodske informacije.
> VEČ O MODULU

7. MODUL: Pravni okvir podjetja

V sedmem modulu boste spoznali kaj je pravni okvir podjetja in kako ga vzpostaviti ter vzdrževati. Naučili se boste, katero dokumentacijo potrebujete, zakaj jo potrebujete in kako z njo ravnati.  Sedmi modul vas bo opremil z znanjem, s katerim boste lažje obvladovali zakonske zahteve in uredili lastne poslovne procese v podjetju.
> VEČ O MODULU

 

CENA

REDNA CENA EARLY BIRD 3 ALI VEČ OS. IZ ISTEGA PODJETJA IN B&B ŠTUDENTI, ALUMNIJI
Akademija vodenja (6 ali 7 modulov) + bonus 2.450,00 € 2.150,00 € 1.950,00 €
Akademija vodenja (3, 4 ali 5 modulov) 370,00 € 340,00 € 300,00 €
Akademija vodenja - posamezni modul 390,00 € 350,00 € 315,00 €
*EARLY BIRD: DO 27. 2. 2023

 

Bonus

Bonus za vse, ki se boste udeležili 5 ali več modulov.

Pripomoček za sproščanje

VITO (VITality in Office) je pripomoček za obvladovanje stresa v vsakdanjem življenju. Namenjen je jutranji pripravi na dan, odmorom za sprostitev čez dan in pripravi na spanje. Pripomoček vsebuje tri posnetke z vodenim sproščanjem: daljši posnetek je dolg cca 19 minut in je namenjen jutranji pripravi na dan oziroma večerni pripravi na spanje, krajša posnetka pa trajata 6 oziroma 10 minut in sta namenjena za uporabo čez dan. Posnetke si lahko prenesete na računalnik oziroma telefon in jih poslušate prek slušalk. Vrednost pripomočka VITO je 35 EUR.

Pripomoček za boljše spanje

Audio posnetek SLADKISAN je dolg 55 minut. Prenesete si ga lahko na telefon ali računalnik. Poslušanje posnetka vas z lahkotno glasbo in sproščenim glasom vodi v sproščeno stanje brez misli. Poslušanje posnetka je najbolj učinkovito s slušalkami, poskrbeti pa je treba tudi za to, da vas med poslušanjem nihče ne moti. Priporočamo, da posnetek poslušate večkrat, še posebej zvečer preden greste spat. To stanje vas zapelje v sladko, lahkotno spanje. Sčasoma se vam bo spanje ustalilo in postalo bo bolj kvalitetno in telo se bo spet lahko normalno regeneriralo. Kar je pa najbolj pomembno, pa je to, da se vam bo vrnilo v spanje energijsko ravnovesno stanje. Vrednost pripomočka je 53,00 €.

Video posnetki »5 skrivnosti vodij v ravnovesju«

Video posnetki on-line tečaja »5 skrivnosti vodij v ravnovesju« vam bodo omogočili, da lahko obravnavane teme poljubno mnogo krat poslušate in hkrati delate tudi vaje s priloženim delovnim zvezkom.

Svetovalna ura E3PLUS

Udeleženci programa prejmejo darilni bon za individualno poslovno-računovodsko svetovalno uro v višini 40,00 €.

Paket pripomočkov »ABC prava«

Paket pripomočkov »ABC prava« vključuje pripomočke za izdelavo treh temeljnih dokumentov za poslovanje: politike zasebnosti, pogodbe o zaposlitvi in pogodbe o poslovnem sodelovanju. Paket vključuje osnutke dokumentov in predloge/napotke za prilagoditev dokumenta vaši konkretni situaciji.

 

TERMINI

MODUL VSEBINA 1. SREČANJE 2. SREČANJE 3. SREČANJE TERMIN PREDAVATELJ
1 Upravljanje učinkovitosti 16. 3. 2023 23. 3. 2023 30. 3. 2023 14.00 - 17.00 dr. Franc Gider
2 Sistematično do najboljših rešitev 6. 4. 2023 13. 4. 2023 20. 4. 2023 14.00 - 17.00 dr. Franc Gider
3 Obvladovanje časa 17. 5. 2023 24. 5. 2023 31. 5. 2023 14.00 - 17.00 dr. Franc Gider
4 Komunikacija 8. 6. 2023 15. 6. 2023 22. 6. 2023 14.00 - 17.00 dr. Franc Gider
5 Obvladovanje stresa 7. 9. 2023 14. 9. 2023 21. 9. 2023 14.00 - 17.00 dr. Franc Gider
6 Računovodenje 5. 10. 2023 12. 10. 2023 19. 10. 2023 14.00 - 17.00 Erika Kostanjšek
7 Pravni okvir podjetja 9. 11.2023 16. 11. 2023 23. 11. 2023 14.00 - 17.00 Ana Antunićević

 

PRIJAVA

TRENERJI

Dr. Franc Gider, poslovni svetovalec in mentor

V svoji več kot 20 letni svetovalni karieri je sodeloval z več kot 300 organizacijami različnih dejavnosti in velikosti. Navdih za svoje delo črpa iz številnih izobraževanj, ki se jih udeleževal po vsem svetu od Amerike do Avstralije in številnih projektov na katerih je delal, predvsem pa iz lastnih izkušenj, saj je bil tudi sam direktor agencije z več kot 40 zaposlenimi.

Deluje v okviru zaščitene blagovne znamke bizinaizi, ki združuje kompetence iz področja optimizacije poslovnih procesov, vodenja in osebne rasti.

 

Erika Kostanjšek, certificirana računovodja specialist.

Računovodsko podjetje s trenutno 10 zaposlenimi vodi že od leta 1996. Je prejemnica nagrade Naj podjetnica leta 2017 in  članica Upravnega odbora Zbornice računovodskih servisov.

 

Ana Antunićević, pravnica in podjetnica

Ustanoviteljica podjetja Consilium, v okviru katerega se osredotoča na optimizacijo podjetij preko pravnega svetovanja. Njena temeljna področja so varstvo osebnih podatkov, kadri in interna regulacija, pogodbena razmerja in intelektualna lastnina.

Kot pravna svetovalka s svojo ekipo deluje kot pravna podpora podjetjem pri njihovih vsakodnevnih poslovnih izzivih. Njeno delovanje je usmerjeno predvsem v preventivna in zaščitna ravnanja, ki preprečujejo nastanek gospodarske škode. 

 

MNENJA UDELEŽENCEV