Višja strokovna šola - dokumenti
- Ustanovitveni akt družbe B&B, d.o.o. [487 kB]
- Sklep o ustanovitvi B&B VSŠ Ljubljana [1,701 kB]
- Sklep o ustanovitvi B&B VSŠ Kranj [1,690 kB]
- Sprememba sklepa o ustanovitvi B&B VSŠ Kranj [1,793 kB]
- Sprememba sklepa o ustanovitvi B&B VSŠ Ljubljana [1,872 kB]
- Samoevalvacijsko poročilo in akcijski načrt B&B VSŠ (2020-2021) [400 kB]
- Samoevalvacijsko poročilo in akcijski načrt (2021-2022) [523 kB]
- Strateški načrt šole - srednjeročni razvojni načrt (2023-2028) [227 kB]
- Letni delovni načrt 2022 - 2023 [405 kB]
- Letni delovni načrt B&B VSŠ (2020-2022) [402 kB]
- Imenovanja B&B VSŠ [75 kB]
- Sklepi o soglasju B&B VSŠ [3,735 kB]
- Letno delovno poročilo - strokovno in razvojno [491 kB]
- Izobraževanje predavateljev (2020, 2021, 2022) [197 kB]
- Odločbe o izvajanju programov (Ekonomist in Logistično inženirstvo 2023) [94 kB]
- Organigram B&B VSŠ [57 kB]
- Poslovnik kakovosti 2023 [737 kB]
- Knjižnični red [97 kB]
- Knjižnica zaloga (2018-2023) [165 kB]
- Inventarna knjiga 2023 [577 kB]
- Razvoj knjižnice - poročilo 2023 [111 kB]
- Seznam evidenc [99 kB]
- Sklepi in spremembe [7,039 kB]
- Pravilnik o diplomi [190 kB]
- Pravilnik o javnih listinah [156 kB]
- Pravilnik o izobraževanju odraslih [201 kB]
- Pravilnik o plačilu stroškov študija in drugih storitev [112 kB]
- Pravilnik o tutorstvu [188 kB]
- Pravilnik o praktičnem izobraževanju [323 kB]
- Pravilnik za prilagajanje izrednega študija v višjem strokovnem izobraževanju [226 kB]
Visoka strokovna šola - dokumenti
Na B&B Visoki šoli za trajnostni razvoj, načrtujemo svoje delo z letnim delovnim načrtom. Sestavni del tega načrta so:
• podatki o šoli, organi šole in njihovo delovanje
• organizacija izobraževalnega dela,
• načrt vpisa,
• razporeditev študentov,
• izpiti,
• ugotavljanje, zagotavljanje in razvoj kakovosti,
• študijski program,
• uspešnost in napredovanje študentov,
• izobraževanje, usposabljanje in strokovno izpopolnjevanje učiteljev/predavateljev in drugih strokovnih delavcev,
• sodelovanje z drugimi šolami, delodajalci, zbornicami, društvi in združenji, institucijami,
• druge dejavnosti šole,
• informacije, ki jo bodo dobili zunanji in notranji deležniki,
• poročilo visokošolskega zavoda o znanstvenem, strokovnem in raziskovalnem delu,
• finančna izvedljivost.
Z letnim delovnim načrtom zagotavljamo sistematično izvedbo programa in dela na visoki strokovni šoli.
Komisija in svetovalec
V letu 2017 smo izobrazili svojega svetovalca za kakovost.
Kakovost nam predstavlja ključni faktor konkurenčnosti in uspeha. Zavedamo se, da bodo v prihodnje na trgu obstale le tiste organizacije, ki obvladajo in izvajajo filozofijo kakovosti. Zato si ekipa B&B izobraževalnega centra prizadeva uresničiti razvojno vizijo na podlagi sistemov kakovosti ter doseči stopnjo razvitosti organizacij v Evropi oziroma na zahodu. Posledica prizadevanj za kakovost v izobraževalni organizaciji so namreč kakovostne storitve s konkurenčno ceno. Poudarek je na obvladovanju kakovosti.
Prednostno vprašanje, ko se pogovarjamo o kakovosti v izobraževanju, postaja, kako meriti učinke izobraževanja. Če želimo doseči kakovostne rezultate, je namreč ključnega pomena, da najprej zelo dobro premislimo in načrtujemo vse ključne procese, ki naj do njih vodijo. Ob tem pa je treba domisliti tudi načine presojanja kakovosti vseh teh dejavnikov. Dejavnosti presojanja kakovosti je treba povezati z učinkovitimi načini za neprestano vpeljevanje izboljšav in načinov, ki nam bodo s pomočjo vpogleda v lastno prakso omogočali sproščanje razvojnih potencialov. Pri tem se vedno bolj kaže, da zgolj uporaba evalvacijskih mehanizmov na ravni izobraževalnega sistema ni dovolj, če želimo v sistemu zares doseči hitro odzivnost na spremembe in spodbujati razvoj znotraj sistema samega. Zato spodbujamo razvoj modelov kakovosti, ki naj bi jih izobraževalne organizacije uporabile pri izgradnji lastnega sistema menedžmenta kakovosti in ki temeljijo na metodah samoevalvacije.
Izobraževalne organizacije oz. zavodi moramo sistematično spremljati kakovost svojega dela, poskrbeti za hitro in sprotno izvedbo evalvacijskih postopkov in vanje pritegniti tako udeležence kot delodajalce. Vključevati moramo nenehne izboljšave. Skrb za kakovost in študijsko uspešnost je pomembna zlasti zato, da bi preprečili izgubo najmanjših delov populacije, ki lahko doseže zaključeno stopnjo izobrazbe.