Kontakt

Udeležili smo se zanimive konference in izobraževanja v organizaciji podjetja Bisnode. Preverili smo kako deluje Speed Networking – učinkovita izmenjava poslovnih vizitk in mnenj. Začetek je bil udaren. Motivacijski nagovor je imel Andrea Massi, ki je skoraj šeststo udeležencev nagovoril: »Držite se nizko. Spoštujte. Imejte pravo dinamiko, pravi timing. Včasih si dopustite luksuz in povejte direktno. Začutite, kdaj je treba pritisniti na plin, kdaj popustiti. Bodite neizprosni, a poskušajte razumeti, da na istih obratih težko vsi sledijo. Bodite pripravljeni na dobre zgodbe. Sestava prave ekipe je ključna. Nismo vsi enaki, pozabimo na enakopravnost. Imamo pač različna znanja, nismo vsi za iste stvari. Pustite svobodo, naj imajo zaposleni svoje vloge. Že Einstein je rekel, da se v trenutkih krize rodijo največji geniji. Smo v pravem trenutku, v pravi državi. Ko menjaš ekipo, menjaj na bolje. Motiviraj, vedno ciljaj na svoj nivo. Prav je, da so načrti in cilji, a naj bodo realni. Vaš cilj je zmaga vašega tima.«

z teme Postojnske jame je posvetil trajnostno usmerjen Marjan Batagelj in zbrane opozoril: »Bodite prvi v vsem, kar počnete. Četudi na vasi. Če vas kopirajo, je to za priznanje. Uspeh ne sme biti končno stanje zadovoljstva. Drugačnost naj bo način razmišljanja, a ne za vsako ceno. Sprememb se bojimo. Ne napovedujmo jih, začnimo jih izvajati. Firma mora sedeti na enem vlaku. Spremembe v podjetju se delajo skozi marketing, z vsebinami, z odnosi, z nasmehom. Ekipa zaposlenih mora biti močna, ker se bo le tako znala braniti. Upoštevajte instinkt, a ravnajte odgovorno. Delajte  za stranke, ne za denar. Učite se od boljših, da jih lahko prehitite. Bodite eksuberantni – kipeči od življenja. So stvari, ki nimajo cene. Spoštujte se med seboj. Poslušajte, sploh v časih, ko bi vsi radi samo razpravljali o vsem.«

Kako biti lep v svoji koži, je pojasnila Judita Železnik, Kozmetika Afrodita: »Ne kdo želi spremembe, kdo se želi spremeniti, je pravo vprašanje. Zaposlene druži hrana (you have to feed creative people: kreativne ljudi je treba nahraniti – dobesedno), poštenje, zaupanje, kakovost, tradicija. Kultura podjetja in dobra organizacijska klima je konkurenčna prednost. Četudi si kot posameznik poseben, si del celote. Ne hvali se, kakšna pot je za tabo, razmišljaj, koliko jo je še pred teboj.«

O učinkovitem motiviranju zaposlenih je razmišljal Rok Gorjup, Si.mobil: »Ne prehitevajmo. Stopimo korak nazaj. Naj se zadeve razčistijo. Tudi če ni nič za komunicirati, komunicirajte, da ni nič za komunicirati. Če se ni nič spremenilo v podjetju, povejte, da se ni nič spremenilo, drugače bo začel komunicirati »hodnik«. Bodimo orientirani h kupcem, a najprej je treba biti orientiran k zaposlenim. Poskrbimo za ljudi in oni bodo poskrbeli za posel.«

Zgodbo M Toma in kako je v coni (ne)udobja, je odkrito razodel Damjan Burger: »Kdor se bori, lahko izgubi, ampak tisti, ki se preda, je že izgubil. O denarju se s stranko pogovarjaš šele, ko je stranka zadovoljna. Bodite drzni.«

Čisto za konec pa je z receptom za kulinarično revolucijo postregel Lior Kochavy iz Odprte kuhne: »V Sloveniji je nenavadno, da še preden se lotiš projekta, te vsi sprašujejo: »Veš, kaj je problem?«, »Veš, kaj vse gre lahko narobe?« »A veš, na koliko težav boš naletel?« … »Ja, (ne)vem.« Pač rešiš vsako posebej. Temu se reče pridnost, vztrajnost – skratka: delo. In tako veš, kaj je problem. No art, no fun.«

Trajnostno naravnana razmišljanja menedžerjev različnih področij.  Naj bodo taka tudi (ali predvsem) dejanja.

Oznake: Bisnode Izobraževanje mreženje trajnostni razvoj vseživljenjsko učenje
Dobimo se na družbenih omrežjih
Z vami že 30 let

Z vami že 30 let

Poglej več
Direktorjev pogled

Direktorjev pogled

Preberi več
Zakaj B&B?

Zakaj B&B?

Poglej več

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Naša spletna stran za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke.

Piškotki so majhne datoteke, ki se naložijo na vaš računalnik z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje.

Uporabljamo naslednje piškotke:

Skupina 1: So ključni in brez njih stran ne bo delovala, kot bi morala. Nastavijo se, ko oddate obrazec, se prijavite ali opravite kakršno koli interakcijo s spletno stranjo. Za te piškotke nam ni treba dobiti vaše privolitve.
Skupina 2: Z njimi analiziramo promet na strani, da lahko izboljšamo uporabniško izkušnjo. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo na vaš računalnik.
Skupina 3: Piškotki naših partnerskih storitev, kot so Facebook, Twitter, Google idr. Če se z uporabo ne strinjate, piškotkov ne bomo nastavili, lahko pa se zgodi, da nekatere zanimive funkcije spletne strani zato ne bodo na voljo.

Spodnja tabela prikazuje piškotke, ki jih uporabljamo na spletni strani:

STORITEV IME PIŠKOTKA (DOBA HRANJENJA V BRSKALNIKU)     OPIS OPIS
Spletna stran has_js Ti piškotki so pomembni za delovanje spletne strani in bodo vedno prisotni.
Google Analytics _utma (2 leti)
_utmb (30 min)
_utmc (do konca seje)
_utmz (6 mesecev)
Ti piškotki so namenjeni zbiranju informacij o uporabi spletne strani. Omogočajo nam analizo obiska, s katero lahko izboljšamo uporabniško izkušnjo. Podatki se zbirajo v anonimni obliki.
Več informacij o zaščiti podatkov s strani Googlea si lahko preberete tukaj.
Ti piškotki se bodo namestili šele po tem, ko se boste strinjali z uporabo.
CookieControl bb-komunikacije_cookiecontrol (3 mesece)
ccNoPopup (3 mesece)
Ti piškotki so uporabljeni za hranjenje informacij o nastavitvah, vezanih na uporabo piškotkov na strani.
Ti piškotki se bodo namestili šele po tem, ko se boste strinjali z uporabo.
Piškotki storitve YouTube Demographics (6 mesecev)
ACTIVITY (do konca seje)
use_hitbox (do konca seje)
PREF (10 let)
VISITOR_INFO1_LIVE (8 mesecev)
YSC (do konca seje)
Na spletno stran so umeščeni videoposnetki storitve YouTube v tako imenovanem načinu s poostreno zasebnostjo. Ta način ne nastavi nobenega piškotka, dokler ne pritisnete gumba za predvajanje. Ko začnete predvajati posnetek, lahko YouTube nastavi piškotek, vendar podatki ne razkrivajo vaše zasebnosti.

Piškotke upravlja B&B d.o.o.